Zoek met minimaal 3 karakters
Mijn winkelwagen
0
Uw winkelwagen is leeg
Terug
Overlay
Sluiten
menu
Klantenservice
Klantenservice - Betalen
-
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?Lujogardens.nl biedt je verschillende betalingsmogelijkheden: Ideal, vooraf overmaken en contant. Onze voorkeur gaat uit naar betalen via Ideal, omdat dit de veiligste en snelste manier is van betalen. Je kunt echter ook aangeven dat je het bedrag vooraf wilt overmaken. Je ontvangt dan na je bestelling een e-mail met de benodigde bankgegevens en omschrijving van je bestelling. Na ontvangst van je betaling wordt je order verder verwerkt. Je kunt je bestelling ook contant afrekenen in ons inspiratie centrum aan de Goorkensweg 1 in Uden. Neem hiervoor graag wel even contact met ons op.
-
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?Wij maken gebruik van het veilige Ideal systeem, dus je betaling kan na het accepteren direct verwerkt worden en staat direct op onze rekening. Zodoende kunnen wij doorgaans de levertijd van 1 tot 5 werkdagen hanteren (mits voorradig). Kies je voor vooraf overmaken? Dan kan het wat langer duren voordat wij de betaling ontvangen hebben. Zodra we je betaling ontvangen, verwerken we je bestelling.
-
Hoe werkt het betalen via Ideal?Je plaatst een bestelling op onze website en als je tijdens het bestelproces kiest voor betalen via Ideal, word je rechtstreeks doorverwezen naar de betaalpagina van Mollie, de partij die de betalingen aan Lujogardens.nl verzorgt. Je wordt helder en duidelijk door het bestelproces geleid en komt terecht op je eigen banksite, waar je de betaling kunt verrichten om de bestelling af te ronden. Na deze betaling ontvang je een bevestiging van Lujogardens.nl.
-
Kan ik afrekenen bij de chauffeur?Afrekenen bij de chauffeur is niet mogelijk, omdat onze bestellingen door vrachtwagens van de fabrikant of een transporteur worden afgeleverd. Deze chauffeurs hebben geen pin en kunnen geen contant geld aannemen.