Zoek met minimaal 3 karakters
Mijn winkelwagen
0
Uw winkelwagen is leeg
Terug
Overlay
Sluiten
menu
Klantenservice
Klantenservice - Bezorgen en afhalen
-
Hoeveel bestrating moet ik bestellen?Ons advies is om 5% meer te bestellen dan strikt noodzakelijk, zodat u snijverlies en breuk kunt ondervangen. u loopt tijdens het straten altijd het risico stenen te breken of dat de bestrating toch net iets anders uitkomt dan dat u vooraf ingeschat had. Houd u uiteindelijk toch wat over? Dan heb je altijd wat achter de hand voor eventuele reparaties in de toekomst. Handig!
-
Kan ik later eenvoudig bestrating bijbestellen als ik niet voldoende heb?Bestrating bijbestellen is natuurlijk altijd mogelijk, maar verdient niet de voorkeur. Het gaat hier namelijk om een natuurproduct, waarbij licht kleurverschil kan optreden tussen verschillende producties. Ook kunnen wij niet voorzien of een bepaald model maanden of jaren later nog steeds wel geproduceerd wordt. Bestel daarom liever ruim voldoende, zodat u met een en dezelfde batch kunt werken en het mooiste resultaat behaalt. Bovendien kunt u zo eenvoudig eventueel snijverlies en breuk ondervangen.
-
Is het veilig om tuinmaterialen te bestellen via internet?Ja, tuinmaterialen bestellen op Lujogardens.nl is 100% veilig. Wij gaan zorgvuldig met gegevens om en staan garant voor een goede afwikkeling.
-
Ontvang ik een bevestiging van mijn order?Ja, we bevestigen uw bestelling direct per e-mail en u ziet de bevestiging verschijnen in uw account op de website. Wanneer uw order eenmaal gereed is voor bezorging, wordt u hier ook van op de hoogte gesteld. De manier waarop is afhankelijk van de fabrikant.
-
Ontvang ik een aankoopbewijs?
Na het goedkeuren van uw offerte of het plaatsen van uw order ontvangt u direct een order bevestiging. Dit dient dan ook als aankoopbewijs
-
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?Mogelijk bevindt de bevestigingsmail zich in uw ‘ongewenste e-mail’ map. Controleer deze map en neem contact met ons op als deze ook hier niet te vinden is.
-
Moet ik per se via de website bestellen?Nee, u hoeft niet per se via de website te bestellen. u kunt ook altijd een bestelling plaatsen via e-mail of telefonisch contact opnemen. We geven echter de voorkeur aan bestellingen via de website. Dit is sneller en gemakkelijker voor u als hovenier. Via de website worden alle offertes, orders en facturen netjes op één plek in uw account opgeslagen. Zo heeft u altijd een goed overzicht van uw bestelling en kunnen wij de afhandeling efficiënter laten verlopen.